Aranytoll pályázat

Különvélemény

Majszolnál valami egészségeset olvasás közben?

Aranycsillogás - Koktél Ruha Kecskemét

Boltos Gyula : Majdnem novellák – Egy kis erotika

2008.04.14. 01:12 :: Aranytoll

Nem tudta hogy kezdettől fogva nézem.
Ahogy belép a fürdőszobába , ahogy sikkesen megszabadul utolsó falatnyi ruhadarabjaitól , majd kinyitva a csapot , lábujjhegyre állva be-be nyúlkál a víz alá , kis sikkantásokkal , amíg a kellő hőfokot el nem éri a víz.
Gyönyörű volt .
Ő volt a NŐ , így nagybetűkkel .
A hirtelen támadt gőzön keresztül is áttetszett tökéletes , alabástrom testének kontúrja . Az csak hab volt a tortán , amikor énekelt is a zuhany alatt. Kedves csilingelő hangja , mint madárdalolás , betöltötte a kis helyiséget. Egész lénye boldogságot sugárzott , bizonyítékul arra , hogy milyen szép is az élet , ha az ember olyan kis apróságoknak is tud örülni , mint a zuhanyozás .
Borzasztóan büszke voltam , hogy ez a tökéletes teremtmény az enyém .Minden nap megunhatatlan testi kapcsolatba kerülök vele , tudva azt , mennyi sóvár férfi cserélne velem. Kilép a zuhany alól , a gőzben bizonytalan járással , csukott szemmel tapogatódzva talál rám . Belémfúrja fejét , átölelem s lassú mozdulatokkal birtokomba veszem . Lecsókolom róla a testét harmatszerűen bevonó vízcseppeket , majd teljesen átadja magát nekem.
Végigsímogatom , belelehelek legféltettebb zugaiba ,ölelem elölről – ölelem hátulról.
Hagyja magát .
Néha kicsit durvább vagyok a szokottnál , de nem haragszik érte .Kis sikollyal , összerándulással jelzi nekem , hogy most átléptem a határt, de még nem tol el. Újra és újra összegabalyodunk , be nem telve egymással , átadva magunkat valami hihetetlenül érzéki , testi kapcsolatnak , mely aktus sajnos soha nem jut el az orgazmusig .Neki ugyan volt több kísérlete is erre , segítettem is a magam módján , de nekem ez soha nem sikerült .
Még egy – két ölelés , símogatás – ugyan én még elviselném tovább is - , de Ő a végén mindig ellök magától .Az átélt élménytől órákig nem tudok megszólalni , az az igazság , hogy még utána sem .
Kimegy a fürdőszobából , és én minden nap ott maradok szomorúan lógva a törölközőtartón száradni .
A lelkemben azonban boldogság van , mert csak arra gondolok, hogy holnap zuhanyozás után újra enyém lesz.


Szigetszentmiklós,2007.03.14.


Cassandra


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranytoll.blog.hu/api/trackback/id/tr67424491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása