Aranytoll pályázat

Különvélemény

Majszolnál valami egészségeset olvasás közben?

Aranycsillogás - Koktél Ruha Kecskemét

Grafogirl - Boldog sokszög (T. Gabriella írása)

2008.04.13. 23:56 :: Aranytoll


 

 

Nem hív! Itt várok már másfél órája a nyavalyás telefonjára. Miért csinálja ezt velem? Mindjárt megérkezik Gyula, és akkor már nem beszélhetek. Biztos a nője miatt, otthon van a csaj és ezért nem hív. Még mindig együtt van azzal a rondasággal. De akkor miért mondja, hogy engem szeret? Miért nem szakítanak már? Utálom magam, hogy már fél éve csak várok arra, hogy együtt legyünk, mint két igazi szerelmes. Nekem ez nem megy! Titokban, mindig csak lopva találkozunk. Gyula nem sejt semmit, ekkora idiótát! De azért kedves fiú és oda van értem. Végülis vele is boldog lehetnék. Van egy jó lakása, meg az állása is oké, sőt több pénzt keres, mint Attila és a tenyerén hordoz, egyszerűen imád engem! Igen, ha Attila nem szakít azzal a nővel, akkor szülök Gyulának egy gyereket! Nem fogok várni életem végéig. Igen, igen! Felhívom és megmondom neki. Nem érdekel, mióta él együtt ezzel a penészvirággal, meg az sem, hogy a csajnak most szűnik meg a munkája. Mindig van valami, amiért várunk! De mire? Felhívom és megmondom neki! Vagy én, vagy maradjon a hülye csajával. Nem! Még várok 10 percet, ha addig nem hív, megcsörgetem. Nem tudom… vagy inkább …? Na jó megkérdezem Zsut.

  • Szia Zsu, csak én vagyok, igaz nem zavarlak? Jaj segíts nekem! Annyira ideges vagyok, hogy már remegek. Attila nem hív, de megígérte. Egyszerűen nem értem! Állandóan csak hiteget, hogy szakít a csajával. El tudod képzelni, egy 35 éves közgazdász nő! Megkerestem az iwiw-en a fotóját, tuti hogy ő az! Ha látnád, hogy néz ki, ez egy szőrös picsa! És együtt vannak már négy éve! Attila megmondta a csajnak, hogy nem akar tőle gyereket! Szerinted ez nem azt jelenti, hogy engem szeret? Így megalázni egy nőt. Nem akar tőle gyereket! Ha nekem ilyet mondana Gyula, vagy Attila rögtön összepakolnám a cuccom. És nem, bazdmeg! A csaj marad ennek ellenére! És már külön alszanak! De én ezt már nem bírom tovább! Szerinted, ha adnék neki egy határidőt, ha jövő hét péntekig nem rúgja ki a csajt, akkor…igen, akkor elmondom a nőnek. Felhívom, írok neki, vagy mit tudom én! Szerinted?

  • Hát nem tudom, most nem igazán érek rá, de talán jobb lenne, ha valahogy a végére érnél ennek az egésznek. Vagy jó, vagy rossz, mindegy, de legalább vége lenne. Aha, jó ötlet. Na puszi, puszi, majd beszélünk.


Igen, igaza van! Felhívom és megmondom neki. Hát velem nem fogja ezt játszani, nem fog hülyének nézni! Nem vagyok én a szőke csinibabája, akivel akkor dug, amikor éppen kedve tartja. Tudok én gonosz is lenni, ha akarok…


- Én vagyok! Miért nem hívtál? Mit gondolsz, itt fogok várni, hogy felemeld a kibaszott telefont? Mi vagyok én! A kurvád? A szeretőd?

  • Édesem nem értem rá, dolgoztam.

  • Ne hazudj! Ne hazudj nekem! Megígérted! Ha fontos lennék, akkor hívtál volna. De engem nem érdekel. Ha te egy szemüveges, ronda csajjal akarod leélni az életedet, akkor rendben van, de ne etessél engem. Mond meg, hogy nem szeretsz és kész! Itt vagyok 25 évesen és csak várok rád állandóan. Szerinted meddig tudom még ezt csinálni? Azt akarod, hogy kiderüljön, és Gyula megtudja?

  • De édesem…

  • Tudod mit, elmondom én a pióca csajodnak, aki úgy ragaszkodik hozzád, hogy nem lehet levakarni se. Igen, elmondom! Ha jövő hét péntekig nem szakítasz vele, elmondom neki. Azt hiszed, ezt megúszhatod? Fél éve éled a kettős életedet és játszol velem!

  • Édesem, ne… Ha elmondod, akkor tudod, hogy mi lesz a vége…

  • Nem érdekel, azt sem érdekel, ha utána a számomat is kitörlöd a telefonodból. Nem érdekel, hogy szenvedni fogok, de legalább neked se legyen jó. Jövő hét péntek! Érted?!

  • Tudod, hogy szeretlek! Tudod, hogy csak téged akarlak. Elmondom, elmondom, ne aggódj! Szeretlek, és veled akarok élni!

  • Tényleg? De akkor megígéred, hogy szakítasz vele? De Ígéred?

  • Igen!

  • Én is szeretlek, nagyon! De ezt már nem bírom és… Figyelj, szerintem Gyula jön, le kell tennem. Imádlak!


- Te vagy édesem? Itt vagyok a szobában. Fáj a fejem, szerintem ma korán lefekszem aludni. Mi volt ma a melóban? Semmi? Ott van a vacsorád a hűtőben, melegítsd meg! De előtte gyere be egy csókra, már annyira hiányoztál! Itt várlak egész este egyedül és nagyon unatkoztam…..

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://aranytoll.blog.hu/api/trackback/id/tr28424435

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Thiết bị thể thao ngoài trời 2019.06.11. 00:00:20

bouncy seat brand boppy - Is 10mg of adderall a lot

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

la chica 2008.11.15. 13:59:12

Jaj, de ismerős szitu...fél év az még semmi, majd másfél év után. :)
süti beállítások módosítása